better, faster, stronger

Tjenare alla glada bloggläsare, trots att ni inte är så många - så finns ni ändå där för mig, vilket jag är mycket glad över =)

Ihelgen har jag fått äran att vara konferencier på en filmfestival på folkan i Hudik, det var kul! Men lite mindre kul vare när man fick se samma filmer tre gånger... Men vi belönades med kinamat sen, mums!
Sen har jag inte gjort så mycket mer, tagit de lugnt! (vilket behövdes efter alla teaterföreställningar)

Jag har lidit av magont i ungefär en vecka, och igår gick det över!!! =D (peppar peppar ta i trä)
Riktigt drygt att vakna under nätterna av att ha ont i magen, och vakna på morgonen med det, och lägga sig med det. Usch! Do not try that at home folks! xD

I torsdags var vi "lediga", alla som går samhälle. För några treor hade Operation Dagsverke dvs, man jobbar ihop 100 spänn som sedan går vidare till något fattigt land, som deras projektarbete. Bra idé!
Jag Erica å Matilda åkte till Gävle över dan å shoppade ;)
Så sant som det var sagt, hela mitt studiebidrag gick åt - HELA! Känns lite tungt....Men det är ju lätt att vara efterklok...
Det blev iaf ett par billiga måndag jeans, en svea mössa (AAAAASFIN! Jag är riktigt nöjd över att jag faktiskt passar i mössa), ett par over-knees strumpor (klarblåa,skitfina! 50% dessutom), ett klarblått linne (jag har hittat min nya färg =D!!), lunch för 70 spänn vilket jag tkr är lite dyrt - men man måste ju få unna sig nåt ibland ;), sen tror ja inte de va nå mer jag köpte... Jo, frukost! Hann inte käka de innan tåget gick, så de blev en macka å juice på pressbyrån.
Jag har iaf jobbat ihop lite pengar nu på HUT, teatern. Det gillar vi! Ska jobba på Söndag också å tjäna ihop lite kosing ;)

Till veckan bär det av till el Stockholmo med teatern, vi ska nämligen dit å vara publik på Glasklart, det nya frågesportsprogrammet på ettan :P  Det ska bli kul, för vi ska hinna med lite shopping också, hihihi =D

För er som undrar hur det gick på teaterföreställningarna förra helgen, så gick det prima! Vi ska få turnera med den!!! =D=D=D=D Då får vi t.o.m. lön, som jag redan har nämnt ;)

Nu sitter jag här med min Sveamössa på huvet å har lite ångest, borde nämligen skriva klart min uppsats i historian... Men jag orkar verkligen inte =/
Kollade just på Andra Avenyn, fasen va bra de e! Jag kan knappt bärga mig tills nästa avsnitt!!
Nu ska jag göra något vettigt. Kanske dricka ett glas vatten. Eller så sitter jag här. Har inte riktigt bestämt mig än...

Over and out!





Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera!!!!! jag vill läsa!!!:D:D:D och BYT DESIGN!!!!!!!!!!:D:D:D:D

2008-05-20 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0