18 augusti

Tja allihopa!
är just nu i trollhättan hos ericas brorsa, daniel och hans tjej elin med emma och erica - supertrevligt! =)

har dock shoppat upp typ hela min lön på kläder, skor etc. vilket inte känns så kul, men jag har iaf i princip en heeelt ny garderob nu =D

igår var vi med om 4 bilexposioner, och idag hoppade elins katt Sipper ut genom köksfönstret, det är 5 våningar upp. så för han slutade inte det så bra...

Just nu lagar vi stuvade makaroner och korv, JAG skulle koka makaronerna, men de verkar som om mina matlagningskunskaper inte är så uppskattade...

Aja, nu skriker dom på mig från köket.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Engman

Hej, du jag kom på att du aldrig fick en design, men du kan adda mig på msn eller nåt om du vill ha den? :D Vet inte hur mycket kläm du har på blogg.se men du kan se min mailadress ifall du går in på "översikt" och klickar på min kommentar :D

2008-08-19 @ 16:24:49
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0