dum dummare

Jag har varit dum. riktigt dum.
försov mig igår, med joel bredvid mig - passade på att ljuga ihop de lite till mamma, och det sket sig naturligtvis.
så otroligt onödigt av mig ändå!!!! menmen...

jag går på penicillin p.g.a. blåskatarr, askul!!!! not.
jag är INTE på gfesten p.g.a. personliga skäl - jag som taggat som en igelkott!!!(fatta ni skämtet? höhö)


nu tiiiiiiiiiiiiiilllllll.............DAGENS STÖRIGA SAK! :

Busshållsplatsen, det händer varenda dag!! Man hoppar på bussen på busstationen, det är mycket folk så den är redan lite försenad. Också anländer bussen till exempelvis bowlinghallen, så står det en eller två personer där och väntar,
och som då busschauffören uppfattar som att dom ska med den bussen han kör - men så är icke fallet.
Då tycker man ju, att dom personerna som står i busskuren, är skyldiga att meddela chauffören att han/hon ej ska med den bussen genom att vinka lite eller nå (eftersom att det går många bussar förbi där). Så bussen kör in i "hållplatsfilen" och saktar in, gör sig beredd att plocka upp fler passagerare - också öppnar han dörren, och han frågar snällt men lite irriterat om dom ska med bussen,

-Nääääääääääeeeeeehhhhhhh....(tittar runt lite fundersamt och skäms lite)
- Nehe, okej.?! (stänger dörren och åker irriterat vidare)


Det är ju så störigt så man vet inte vart man ska ta vägen!!! Vi snackar om onödigt också, det spills en massa tid bara för att de blyga och inkompetenta personerna inte kan/vågar vinka lite åt chauffören. Dels för att bussen redan är försenad, och dels för att man bara vill hem - och är redan less på att det är så mkt folk på bussen, och för att man (som jag skrev i ett av mina tidigare inlägg) har blivit utsatt för någons "jackbuttning", när någon går in i en, snuddar ens arm lite. STÖRIGT!!!

Ni får tycka att jag är helt sinnessjuk, men ni får också hålla med mig!!

Från det ena till det andra så blev jag utbjuden igår, på Texas med Joel :)<3
HAN ÄR BÄÄÄÄST!!<3

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0