höhöhö

Gud vad roligt det är att vibba folk sådär übermycket så att dom blir irriterade - speciellt när det står i deras personliga meddelande att man ej får störa dom ;) men man får ju faktiskt skylla sig själv om man inte har på statusen Upptagen...!

Sitter nu i mitt nymålade och ommöblerade rum hos pappa - otroligt bra blir det!
vita väggar, utan någon fondvägg - men det var snyggt ändå!
Kan även berätta för er att jag lyssnar på Brittan Spears, gamla godingar såsom Crazy och Overprotected. Rätt nice ändå enligt mig.

En till artist , som förvånar mig med sin nya hitlåt är Brandy - Right here.
Riktigt bra låt!! (ett bra tips på låt på youtube)

Från det ena till de andra, så köpte jag en nyårsklänning idag!! :D Hade lagt undan den i lördags, en svart halterneck. riktigt fin! ni får se bild på den efter nyår =)

Vad som händer ikväll? Jo, e1 kommer förhoppningsvis hit och checkar in mitt rum - sen blire chill ;) Pirates of the Caribbean kanske? JA!

Nåväl, ni vet att jag lever iaf! Och jag beundrar mina läsare (vad proffsigt det där lät) som orkar titta in på min blogg varenda dag trots att det inte funnits någon ny uppdatering på en vecka drygt!! Så ett stort tack! =D

Ett gott nytt år vill jag önska er också!!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0