kråkjävlar.

  • Mamma mia - Lay all your love on me
    A-teens - Floorfiller
    Coldplay - The Scientist, fix you, violet hill, viva la vida, speed of sound, speed of sound
    Britney Spears - Lace and leather, Womanizer
    The Killers - Human, when you were young, mr. brightside, read my mind
    Darin ft. Kat Deluna - Breathing your love
    Lady GaGa - Pokerface
    Vinylshakerz - One night in Bangkok
    Lil MAMA - Lipgloss
    T.I ft. Rihanna - Live your life
    Justin Timberlake - What goes around comes around


    Denna låtlista är bara några tips på bra musik - både gamla och nya!

    Btw, min mobil är död. Och laddaren har jag inte, tur att pappa kommer hem från Uppsala snart med en laddare...!

    (men ni får gärna tro att jag dissar er om ni ringer/smsar, vi kan ju låtsas att jag inte alls vill ha igång min mobil, och att det är skönt att inte kunna bli kontaktad)

    Dagens störiga grej:

    Kråkor som äter sopor.
    Man ställer ut en soppåse, som man ska slänga inom en snar framtid - så när man tittar ut så är soppåsen urplockad av kråkjäävlar som inte får någon mat - och som tycker om att göra våra liv förjävliga, så får man stå där och sopa upp all SKIT som man slängt en gång redan!!!!!!

Det är tur man har musik <3

Joel, kan du komma hem nu? Snälla rååååååå.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0