min födelsedag!!!

Hurra hurra för det är min födelsedaaaaaaaaa´!!!! :D:D:D:D:D:D

17 år, vilket betyder att det är ett år kvar tills man är myndig....Dåligt? Ja!!
Men sen, när ni andra är 40 år, så är jag 39 fortfarande! ;)

Imorse vaknade jag upp med Joel bredvid mig, också fick jag frukost på sängen och några paket av både han och familjen =)
Bl.a. en ny klocka, björn borg trosor och överkast till sängen, en ny madrass till sängen fick jag också - icke att förglömma!

Idag vid 18.00 - tiden kommer det nära och kära som ska fira mig, jag är väldigt positiv till det! :)

Något som är mindre kul är ju att jag har tyska nu... Fast vi slutar om tjugo minuter!!

Tack allihopa som har/ska gratta(t) mig!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0