överraskning

Har ni någonsin varit med om att någon av era kompisar ringer er - och bokar upp er två dagar på en helg, och du får inte veta vad ni ska göra?

Det har jag varit med om nyss, och det är förjävla nervöst! Men kul också!
Jag har verkligen INGEN aning om vad som kommer att hända, men det visar väl sig....
Ihelgen gäller det, domedagen!
Och inte nog med det så är jag uppbokad ännu nästa helg också, då har jag heller ingen aning om vad som komma skall! Shit, det här blir spännande! Eller äre nu jag ska ta en långväga resa till Thailand och aldrig komma hem? xD

Jag tänker mig bara det värsta, att jag ska få åka en karusell som går uppochner samtidigt som jag äter messmör.
Men vi får hoppas att mina KOMPISAR inte är såna!!!

Idag har det bara varit chill framför datorn, ska snart pallra mig upp till duschen ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0