dans med störiga steg...

Hallå allihopa!

Mycket har hänt nu den senaste veckan, så jag får helt enkelt ursäkta mig för mitt dåliga bloggande!

När man blir kär är det inte mycket annat som går före, möjligtvis skolan - litegrann ;)
Men jag klagar inte, för min pojkvän kan ju vara den bästa som finns actually! :)

Men som ni förväntar er, har jag självfallet några störiga saker på G men jag tänkte bara dela med mig av en här i bloggen nu!

1. De s.k. Statusdanserna, man möter flera personer per dag - så det händer jämt.
För er som inte vet vad en statusdans är, ska jag förklara det helt otroligt störiga momentet för er:
Man möter en person på några meters avstånd, det är en rätt smal gångväg, så man måste snabbt välja vilken sida av vägen man ska gå på. Du och den du möter tänker på samma sida, och ni ser det - så du väljer att byta sida för att slippa krocka, och den du möter byter också sida (för att han/hon tänker lika som du), och tillsist står man där och liksom "dansar" åt de olika hållen, och fnissar lite nervöst.
OTROLIGT STÖRIGT!!!!!!!! Det räcker väl om en person byter håll, så slipper man sånt här?!

Idag blire hudik, all alone with e1 ;)
I like!!!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Emelie s

hahaha, det där händer mig jämt! haha.

2008-12-08 @ 16:54:15
URL: http://emeliestromgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0