Lördagen

Tja!

Lördagen, som jag skrev i det förra inlägget, är en dag då man ska umgås med kompisar, eller festa...
Jag trodde jag inte skulle få uppleva någon sorts socialt umgänge, men det fick jag :D

Jag var nämligen med Erica ;)
Vi bakade scones, snacka skit, spela kort ( jag ägde na´ , höhöhö! ) och vi hade bara massa kul =)<3

Tack för att du finns, och för att du är så bra som bara du kan vara, och för att du ställer upp för mig ! =) <3

Nää, nu har jag kommit på vad jag ska göra !

Jag ska lägga mig i min sköööööööna dubbelsäng, tänka lite(som vanligt), kanske spela lite quadrapop :O, sen blire natta i kölboxa!



                                                                           




Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0