Måndag den 21/1

Tja!
Nu var det ett tag sen jag skrev... Inte för att så mycket har hänt precis xP
Men jag kan ge er en liten uppdatering av min dag =)

Måndag morgon, trött som ett as!! Klockan ringde, de va ba å kliva upp.
Eeehm, fick springa till bussen . ehehehe. bra början liksom!
Väl på skolan, så fick man vänta i typ en halvtimme tills tyskan började, drygt!
De var rätt chill lektion, som vanligt xD
Sen vare samhälle, då vi fick diskutera, också chill! Sen vare lunch, vi fick sluta typ en kvart tidigare bara för att vi skulle hinna äta innan en konsert i hörsalen skulle ta plats.
Vi fick vänta i typ en kvart nere vid matsalen, så de va ju en jävla tur att man fick sluta tidigare xD

Aa iaf, vi SLÄNGDE i oss maten, hade ont i magen sen xD Och klockan blev halv 11, dags för konsert (!) tänkte alla, och sprang upp till hörsalen.
Dom hade inte börjat släppa in folk än, så alla stod utanför och väntade ivrigt.

Också kommer de en gubbjävel (ursäkta) och säger att det inte blir nå, att det var fel information vi hade fått :S
Så konserten var 13.30, inte 10.30. Ingen vet.
Vi blev så jävla less, hade man slängt i sig maten för att hinna, också var det ändå ingenting xD

Jag klädde på mig mina ytterkläder, och stack ner på stan vid 11, skulle till tandis :P
Fick vänta rätt länge där också, men jag blev iaf insläppt där!!
Btw, för er som är intresserade så kan jag berätta för er att det gick bra, inga hål ^^

Nu sitter jag hos pappa och väntar på att klockan ska bli 17.15, för då ska jag träna!! :D:D:D:D:D:D:D
Bodypump!! :D:D:D

Btw, fasen va grym jag är på alfapet. Jag började och skulle lägga, också la jag ut alla mina brickor. Fick typ 50 poäng i bonus. höhöhöhöhöh




Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0