MLi har en blogg! :O

Tjo alla glada blogg-läsare!

Nu har jag fallit för grupptrycket att skaffa mig en blogg jag med xD
så nu äre bara å skriva om allt man gör!

Hmm, idag ringde väckarklockan(nähä?) vid typ halv 7, jag var fett trött, och snoozade typ en halvtimme..jag skulle egentligen upp halv, för jag skulle duscha å greja..
När jag kom upp ur min sköna dubbelsäng, så mådde jag illa å jag hade inte fått mycket sömn under min 7timmars sömn(?) så jag la mig ner igen, och somnade om.. Jag skickade ett sms till min mentor, och hoppas att hon har sjukanmält mig xD
Annars kommer fan mitt studebidrag att försvinna, sa iaf hon på mitt utv. samtal.. bad göörl! ( haha alina, GÖÖRL)



Jag somnade somsagt om, och vaknade, utvilad och pigg vid 1, skönt somfan!
Då gick jag upp, åt frukost och sedan gick jag ner till min kära dator, och nördade alfapet..
ALFAPET IS THE SHIT! <3

Jag satt några timmar framför datorn, sedan kom jag på att jag ville möblera om mitt rum :P så jag tog ner min låtsasmamma carro, och vi hjälptes åt att fixa till här nere ^^
Blev fan bra ändå! men det är inte riktigt klart än...

Men fasen va me dammråttor jag hade :| dom bet fan en i tårna! :O

det behövdes svabbas, och dammsugas å hela rubbet! Så lite vett har jag faktiskt ägnat mig åt idag... Btw, skurmedlet luktar LDB-lotion :O asgott!

Sedan var det käk, BLODPUDDING <3 jag vet, alla avskyr det ,men jag älskar det! när jag flyttar hemifrån blire fan billigt för mig å äta, blodpudding e liksom inge dyrt E ;D


Gissa vad jag gjorde sen :O
Satte mig vid datorn, gibba lite cs, nörd som man är xD
sedan blev det alfapet, jag ägde alla!! :D nöjd somfan.

Ja justja, jag har haft psyk på mina föräldrar också, dom snackar i telefon med varann (dom e skild) bakom ryggen på mig, och bestämmer en massa jävla skitregler som man ska följa å grejer.. Jag får fan inte göra nånting!!

DAMP azzåååeehhhh.


Sedan skrev min kära vän Alina från sundsvall till mig, vilket var en jävla tajming, för jag hade så jävulskt tråkigt xP
Vi dampa sönder, som vanligt ;) lagomt kul!
Vi kom fram till saker, som jag inte ska nämna här! haha :D

å nyss gjorde jag egen cola (soda stream), och egna popcorn (popcornmaskin) <3 så jävla bra uppfinningar!!! :D
Så nu sitter man å smäller i sig de, medans man drygar runt på msn å internet, youtube<3.

Bilddagboken har ju fått nå cp-fel så man kanske ska bli en trogen blogg-medlem?
Njaa, skrivande är inte nåt för mig :p
fast ja skriver ju iofs jävligt mycke nu... men det är nog en engångsgrej, okej, nu snackar jag med mig själv också xD creeeepy :O

jaa, för att sammanfatta denna dag så har den väl varit ren, höhööhhöh, och tjock, och dryg, och dampig! xD

Hoppas resten av helgen blir som jag vill :)<3

Nu ska jag dampa sönder med Alina igen, hon väntar lika ivrigt som jag gjorde, om inte mer :O , på att jag ska bli klar med mitt skrivande. hööhöhhö

Btw, Jakob e värsta k00l_boi_91 på GH (Guitar Hero, retards!)

image1



Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0