Onsdag 16/1

Tja!
Idag äre Onsdag... Vilket betyder teater-dag!!!!!!! :D:D:D:D:D:D
hybbe, jo jag vet - men det är så jävulskt kul! =D

min dag har varit rätt hyffsad ändå...
Började 11, var på skolan 10.10, det var fett drygt iförsig.. Men min cp-buss från bergsjö kommer ju försent om jag tar den andra, som går senare alltså. Och då blir inte Karin, vår mattelärare glad xD
Började då med matte, fick göra nå övningar, jag sög, erica gjorde uträkningarna, typ. xD

Seeeen vare lunch, dutt-svampar som man har på bilden typ. Alltså, ugnsfärs!
Det gick väl ner, som allt annat på skolan gör :P
Sen hade vi samhällskunskap, då vi gjorde 3 frågor typ... Inte så ansträngande precis :P

Sen vare tyska, vi fick fika - som vanligt på onsdagarna ;)
Några fick även reda på betyg! Rätt så nöjd e ja faktiskt. Om man får säga så. ehehehehehee.

Just nu sitter jag hemma hos pappa, tog faktiskt mig en promenix hem ifrån stan. *klapp på ryggen* bra gjort emelie!

Teaterteaterteater med e1e1e1e1e1!!!!!! Klockan 6, längtar somfan!! =D

Sen blire väl bussåkning hem till bergsjö, är väl hemma där ungefär vid 10. Drygt de kan jag löööva!

Neeeee hörruuuniii, nu ska jag läsa manus så de bahhh ryker om dääh! ;)



                                  e1                        e2





Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0