Söndagen

Tja!

Idag har jag och Erica åkt pulka med mina småsyskon, Thilda och Wille =)
Det var jättemysigt!! :)

haha, vi typ åkte i en isbacke, och putsade bort all snö (typ) och åkte hejvilt där, tills då Erica började frysa om fossingarna, så vi måsta gå in xP

Då gjorde jag å erica varm choklad hos henne, och spelade kort (jag ägde henne igen ^^) , och nu är jag hos pappa och väntar tills bussen till Bergsjö går... Ska nämligen till mamma idag :)

jaa, va händer sen då ?
Jag ska väl äta, sen blire Naturkunskaps-plugg, USCH!
Har prov på Tisdag :((((((((((((((((((((((((((((
fett drygt!!

                                                         




Aja, nu ska jag pack my bags and get out of here!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0