Tjo!

Hejsan kära bloggläsare!

Idag är det lördag, alltså, den dagen då man egentligen ska vara med kompisar eller gå på fest.
Men trivs nog allra bäst här, där jag kan lukta på alfapetet (?)

Nåväl, min dag har mest bestått utav att sitta framför burken, jag har förresten duschat (!)
Just nu sitter jag och lirar alfapet mot Jakob, men hans dator e typ laggarN, så de blir väl inge mer mä dä E.

Haha, jag ska även försöka lära mig Soulja Boy- Tell em dansen xD vi får väl se hur de går. höhö.

http://www.youtube.com/watch?v=sLGLum5SyKQ , instruktionerna :P

Jag har fått mycket beröm för mitt inlägg igår, att det var kul osv... Jag vill inte göra er besvikna med detta inlägg heller.. Så jag skriver väl på, om allt onödigt som händer runtom mig! xD

HAHA, fasen va´ me snö det har kommit, jag har inte kollat ut en enda gång sen imorse typ xD
COOOLT!

Ja, och vad ska Emelie göra idag då?
Ja, hon ska umgås med Erica =D
Hon e påväg hem från sundsvall nu!

Btw, jag har inte fått middag än, fasen va segt det går!!!!ettettelva
Jag hungrar ihjäl :(

Jag saknar Alina, för henne kan man dampa loss med :D

Nu ska jag antagligen äta snart... Så det är väl bäst man förbereder sig för det.

Förresten, hur förbereder man sig inför maten? :S
Det måste jag komma på nångång... xD

Ne, nu ska jag ....vafan ska jag göra?!
Ja, jag ska dra helt enkelt!


                                                        



Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0