Tjoa!

Hallå allihopa!

Nu var det äckligt längesen jag skrev nånting här, seriöst. Fy skäms på mig!
Och jag vet att jag har lovat att skriva oftare, men ni vet hur det lätt kan bli när andra(viktiga) saker kommer i vägen.
Typ som sommarlov, sommarjobb, vänner m.m.

Ja, å vad har hänt mig under denna långa period då?
Hmm. Jag har blivit väldigt korthårig, sms-beroende, korsordsberoende, och ganska så rik för en gångs skull! (blir intressant å se hur länge de håller i sig).

Förresten, HUT(Hudiksvalls Ungdoms Teater) håller just nu på att spela in en film emot alkohol - ja, jag vet.
jag råkade ju få en av huvudrollerna, så de e askul =) blir den tillräckligt bra, (som den antagligen blir) så kommer tv4 att köpa den, å då kommer dom visa den för heeeeeeela Sverige - rätt coolt ändå ^^,

Idag har vi firat mamma som fyller 39 år, många gäster kom som vanligt när någon i familjen fyller år. Fiiifan vilket stor släkt vi har alltså!
Apropå de, mamma å henke gifter sig nu på söndag i mellanfjärden :) å vi har bara bjudit släkten, och ändå så är vi närmare 50 st! Helt sjukt ändå :p.

Och just nu, när klockan e efter tolv, så fyller Erica 17 år!:D grattis gumman!<3
vi ska fira henne imorrn, jag å tjejerna - kommer bli så jäävla grymt! :D:D hahahaha. Hon vet ingenting om de, hon vet bara att vi ska fira henne, höhöhö :D

Näe, nu ska ja lösa korsord!

 Jag i min nya frilla ^^

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0