bättre sent än aldrig...

Tjaa!

Nu var det ett jävla bra tag sen jag skrev sist, mycket lite har hänt...höhö.
Jag har dragit på mig en fruktansvärd förkylning, så min helg blir väl lugn och sansad,  vilket jag nog kan behöva!

Jaa, vad mer har hänt i mitt liv?
Ingenting. haha. tråkigt men sant folks! xD

Nu när jag har legat hemma med feber och snorig näsa osv så har mina dagar bestått av att jag har kollat på The Voice timma efter timma. jag har hört en och en annan skön låt kan jag säga ;)

Å igår så gjorde mamma i ordning ett bad till mig, med tända ljus och ansiktsmask =) väldigt behövande, bra och uppfriskande må jag säga!!

THE VOICE, den enda radio/tv-kanal som spelar bra musik!! <3

Mina låttips får bli ;

M Pokora ft. Timbaland and Sebastian - Dangerous
Cherish ft. Young Joc - Killa
Takida - Curly Sue
Julie Berthelsen - Moment´s bliss
Lars Winnerbäck ft. Miss Li -  Om du lämnade mig nu


Detta får vara allt för mig, och jag lovar - jag ska bli bättre på att blogga!

Ha det så bra, och ha en SUPERbra helg! Snart äre påskloooooov =D=D=D

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0