Tjaaa!

Tjaa ! =D

Söndag kväll/natt. kalla det vad ni vill.
Jag har precis avslutat mitt tredje parti alfapet, det gick käpp rätt åt helvete alla gånger, men de bjur jag på =D

Jag har pirr i magen gott folk!!!!!!! =D
Och nej, det är ingen sån där häärlig jag-är-så-kär-så-jag-spricker-pirr e. Det är nervös-pirr :O
För vi har nämligen premiär på våran teater, Funny Money nästa helg, den 28-30 mars!
Tider osv. står på min bilddagbok, MynameisMLI. Som förövrigt har blivit så sjukt dåligt nu efter designbytet. Typ lunar-wannabe, det är seriöst aaaasdåligt.

Jag tycker att alla ska försöka gå, för den kommer bli riktigt gryyyyym!! =D
Och om den blir tillräckligt bra, vilket vi tror - så kommer vi att få turnera med den, till bl.a. Gävle folkteater, Rolf Lassgårds hemmaplan liiiksooom ;) Då får vi tillochmed lön å grejer. Coolt liksom. Att arbeta som skådespelare^^.

Jaa vad har hänt sen sist då?
Jag var ju somsagt förkyld, notera VAR. För nu e jag braa igen =D
Och eftersom att jag ääääntligen är bra, så tänkte jag gymma idag på Kraftvalvet, men när jag kom dit så hade dom stängt såklart. Det är ju Påskdagen. Suuurt sa räven.
Det har även varit en Gfest, i torsdags... Jag bestämde mig för att jag INTE skulle gå, men såklart gick jag ändå. Fast det var grymt, för jag blev bjuden på allt (utom inträdet) så jag ångrar ingenting! =D

Menmen, jag får la försöka träna någon annan dag, vilket kommer bli svårt att hinna. För den enda dagen jag e ledig denna vecka - är på Tisdag, och då har jag dans på kvällen xD Också ska jag va med Erica =)
Sååå, det är fullt upp med teater, fast det gör iförsig ingenting, eftersom jag älskaaaaar´t :D

Nääe, nu ska jag nog krypa ner i min säng och läsa lite manus, skådespelare som man är. höhö.
jag älskar att kalla mig själv för en skådespelare, det låter så proffsigt på nå vis =D

ta hand om er!!

Over and out!                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0