<3 hihihihih

Tjooo! :D

Det finns dom som kan muntra upp en, oavsett vilket humör man är på - det är vännerna och sin pojkvän :)<3<3<3

HIIHHIHIHIHIHIHIH, ingen är gladare än vad jag är, helt seriöst!

Jag vill bara skrika !!!!!!!!



Meeen, det finns fortfarande saker jag stör mig på, höhöhöh. Var så säker!

Bara som ett exempel utav 10 000 stycken -
 När man sitter på bussen, på vintern, man har tjocka kläder på sig (iaf jackorna), också är gången mellan sätena jättesmåa, också sitter man längst ut bredvid någon random - också kliver det på folk, man är smått irriterad för att klockan är 7 på morgonen - och för att man har fått stått ute i snöstormen jättelänge, OCH för att det känns som att hela Bergsjö åker samma buss som en.

Iallafall, så kliver det på några, som går förbi en utan problem, utom någon enstaka som helt enkelt går in ens arm och liksom stryker sig emot en lagomt störigt - FYFAN!
Imorse hände detta, och det finns inte ord för hur mycket jag ville skrika, av andra anledningar denna gång...
Kan ni inte hålla reda på eran kropp, och GE FAN i att sluta stöta i andra som försöker sitta på bussen i lugn och ro?!



Idag bestämde jag maten, stuvade makaroner och köttbullar - mums! :)
Så nu sitter jag och väntar på det, och på att Joel ska komma hem igen från Söderhamn... =)



Btw, mitt öga är tillbaka till normalt -titta!!!







Over and out!

Kommentarer
Postat av: alinaaggahh

vilken jävla pojkvän ? :O vad har jag missat =?

2008-11-25 @ 17:17:45
URL: http://alinasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0