bodypuuuuump

Justja, jag kom ju på att jag måste berätta om min idrottslektion i bodypump som jag hade i torsdags!

Det gick asbra! Det var bara tjejer med , men det blev ASKALAS ändå! ;)

Otroligt duktig grupp också, de flesta (faktiskt nästan alla) som var med var värsta synkade och hängde med jättebra!
Jag fick mycket beröm efter, vilket var jättekul att höra såklart!
Men även klagomål dagen efter när träningsvärken kom, haha!

Jag ska ju, nu när nästa år börjar - gå en utbildning så att jag kan bli instruktör =)
längtar!!!!!!

Jag lyssnar på bodypump-skivan typ hela tiden, haha! Snacka om skadad...

Idag ska jag vara i bergsjö, imorrn blire pappa i 2 veckor och Joel :)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den träningsverken säger jag bara! haha

2008-12-02 @ 23:18:09
URL: http://elinmunter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0