=)

Halllååååå allihopaaaa! =D

Är det inte liiite hybbe att längta tills nästa G-fest, när det är 3 veckor och 6 dagar kvar?!
Haha - men jag är taggad nu redan! ;)


Imorgon äre fredag, skööööönt!!!!
Ska träffa min farmor som kommer på besök hem till pappa (hon är finsk och kan knappt säga mitt namn), vi får väl se hur det går för mig att kommunicera med henne ^^
Det är lite ovanligt ändå, att man inte kan prata med sin egna farmor liksom...

Till mitt namn säger hon Ämiljäää, haha!
Jouko (hennes sambo) är rött = Jouko är trött
Toggom= tuggummi
Farmorz lilla hjeeerrta = farmors lilla hjärta (och ja, hon nyper tag i mina kinder som jag tror ALLA hatar)

somsagt, vi får se hur det går! xD

Förövrigt har det varit en mycket bra vecka :):)

Jag har nyss tränat, la på några kilo på biceps, ben och triceps - kändes superbra!!
Och nu äre bara en vecka kvar tills jag ska ha min lektion på idrotten :D

HYBBE!!!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0