mogen=jag?

Nu har det gått ett tag sen jag uppdaterade bloggen sist, ni vet ju den största anledningen till varför förhoppningsvis.

Hela förra veckan nästan var jag hemma från skolan, skönt - men man missar så himla mycket samtidigt... Men det orkar jag inte tänka på just nu.

Idag var jag hemma från skolan också, har mått illa hela natten+ hela morgonen - har dock lyckats få i mig en macka och ett glas mjölk!

Nåja.

Ihelgen vill jag göra någonting riktigt tjejigt, typ basta, äta fruktsallad, ben&jerry´s glass, skvallertidningar, måla naglarna(dom som har några att måla....hrm....), byta kläder med varandra, skvallra om folk osv osv.
Känns som att det var ett tag sen man ägnade sig åt såna saker!

Haha, måste bara berätta om i lördags...
Mamma, mormor, lillebror, jag och malin var på ICA i Bergsjö och skulle handla till middagen som jag och malin stod för, hannes(min lillebror) var snabbt fram till godisavdelningen där han själv plockade i sina favvo-godisar i påsen - mormor betalade SÅKLART.

Medans jag stod vid naturgodisavdelningen och plockade ivrigt i naturgodis - inte nog med det, jag köpte mig även en korsordstidning(!!!!).
Vad har hänt med världen, och framför allt med mig?!
Okej, jag gillar väl korsord, men slänga 40spänn på att SJÄLV köpa en, är inte likt mig - och speciellt inte när jag som grädde på moset köpte naturgodis(!!)
PLUS att jag lagade mat + efterrätt med malin den dagen.... Korvstroganoff och stekta bananer+glass+sirap= MUMS!

Har jag över en natt liksom förvandlats till värsta mogna, snart 17-åriga tjejen?!
Några vuxenpoäng samlade jag nog på mig!
Haha, lite roligt var det iallafall.

Nu ska jag slå av datorn och lägga mig i min säng och lösa korsord :')

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0