tillbaka....en stund iaf

Hej allihopa!

Jag är ledsen om jag har gjort er besvikna när jag inte har uppdaterat min blogg på heeela lovet och lite till...
(blondinbella-wannabe=jag)

Nu är jag här iallafall, och tur är väl det. För vissa andra finns inte med oss längre......
Det tär på en så otroligt när en nära släkting/vän eller någon annan dör, det går inte att fatta.
Helt sjukt.

Jag kan tyvärr inte skriva något mer, jag orkar helt enkelt inte. Ni får nöja er med att jag uppdaterar lite då och då nu ett tag tills jag har smält denna otroligt sorgliga incident, jag är ledsen.

Kom ihåg allihopa, ta INTE någon för givet - rätt var det är kan det vara för sent...

Over and out!

Kommentarer
Postat av: emma

:( <3

2008-11-08 @ 19:09:41
URL: http://emmaafernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0