min önskelista!

Hallå, andra änden här!

Idag är det lördag, och jag kan passa på att skryta(?) om att jag idag klev upp kvart i ett!
Haha, sjukt.

Gårdagen var mycket rolig! Började med att jag var med malin, vi var nere på byn och köpte godis och dricka, sen bestämde vi oss för att hälsa på käcken - så det gjorde vi!
Vi kom dit vid 9, gick hem strax efter 2 - vi hade sjukt kul!

Kan även meddela er alla om att det är kaffe ni ska bjuda mig på om jag hälsar på numera ;)
Det blev först kaffe, sen cola (massvis!), och godis. Haha, ni kan ju lista ut själv hur vi blev...
Vi satt på youtube och kikade in lite sköna filmer, och spelade in någon själv, haha!

Vi var hemma vid halv 3 ungefär, men det var sjukt kul iallafall! =)


Nu till lite andra saker, jag kom att tänka på att jag fyller år snart - den 17 december! =D
Så jag tänkte dela med mig av min önskelista! WIIIIIEEEE!!!!
(Listan är inte i någon speciell ordning)

Emelie´s önskelista 2008:

1.
Johnny Depp prylar
2. Guitar Hero rock band el. Guitar Hero world tour
3. Nytt smink (för jag har tappat bort typ allt)
4. CD-skivor som man kan bränna på
5. Ett städat rum
6. Större muskler
7.
Någon bra bok
8. Bloggdesign
9. Pengar
10. Digitalkamera
11. Kläder
12. Ny frisyr
13. Presentkort
14. Någon upplevelse
15. Korsordstidningar (jag är seriös)
16. Hårnålar & hårsnoddar
17. Singstar-skivan ABBA
18. En middag på kina eller texas
19. Smörgåstårta med tonfisk i!
20. En jävligt grym g-fest!!!!!!(som är 2 dagar efter min födelsedag)



Om ni känner att ni hemskt gärna skulle vilja ge mig något av det jag önskar mig, så får ni gärna göra det! =D
Hör av er ba ;)

J <3

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0