är geografi verkligen nödvändigt?!

Jaha. Så var det en dag kvar............till fredag!!!
Vilket betyder G-FEST!             Vilka ska ? :D

Det har under den senaste tiden förekommit en jävla massa gnäll från mig, både på det ena och det andra.
Men nu kan jag faktiskt slappna av litegrann, jag menar, imorgon äre ju trotsallt feeeest!!! =D
Kan det bli bättre än att man är med alla sina bäääästa kompisar (nästan) före? Näe, tror inte det faktiskt!

Imorgon har vi geografiprov, räcker det inte om man vet var en karta är, och hur Sverige ser ut?
Otroligt onödig kunskap med latitud och longitud tycker jag iallafall.
Så är det med nästan allt i skolan.....Ta bara matematik B som exempel  - när FAN ska jag räkna typ räta linjer?!
Oj, här var det några intressanta koordinater (tror det stavas så), undra om jag ska räkna ut vad det blir i en approximativ lösning! Liksom, wtf?!
- Emelie vi går nu, komigeeen!
- Vänta, jag ska bara räkna ut den räta linjens ekvation delat med 2232424,2134445 gånger kvadratroten!!

Oj, nu blev det lite gnäll, men det går knappt att vara glad när det gäller skolan - tvåan är förjävlig!! (Förutom juridiklektionerna som är beeeestheeeest)

Vi har även engelskaläxa, de oregelbundna verben. Det är däremot mycket lättare att plugga på dom, för dom vet man iallafall att man har nytta av att kunna!!!


Näe, nu ska jag plugga vidare, det ska bli såååå kuuuuuhuuuuul :)))))))))))))))))) jag bara längtar!!!!! Varför sitter jag kvar här för?! Jag borde sitta vid skrivbordet och läsa som en tok i geografiboken!!!!!


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0