Dagen efter kvällen innan...

Idag är det dagen efter kvällen innan.....och jag mår faktiskt bra!!

Gfesten, ja hur var den då?
Rätt kul, bra musik faktiskt (!) och mycket bra folk man träffade som var där.
Och för att inte tala om förfesten som vi hade hos e1! :D
GRYYYYYYYYYYM!
Vi beställde hem pizza / kebabtallrik och åt och spelade aashög musik - självklart hade vi laddat upp med Grease, eftersom att det var kvällens tema på G-festen! =D
Vi lockade,krusade och stylade håret på varann - och alla blev så himla snygga! :D:D:D:D:D:D:D
Sedan dansade vi och knäppte massa posekort, haha. Emma var fotografen nästan hela tiden - men hon är snygg ändå!
Sedan blev klockan helt plötsligt 22.22, då bestämde vi oss fort att vi skulle dra ner till Stadt, så vi plockade ihop allt och drog oss ner. Som vanligt var det sjukt kul på vägen också. Allt var kul! Jag var kul!

Jag kände verkligen igår att livet leker, och den känslan mina damer och herrar, har jag inte ofta nu längre. Så det är sällsynt, och gjorde därför kvällen till en toppenkväll! :D
Så tack Emelie,Malin och Emma för att ni gjorde min kväll till en kväll man sent kommer att glömma! :)<3

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0