det steker!

Tjaabbbaaaa!

Det är söndag, jag har ont i magen, jag får inte äta samma frukost som resten av jordens befolkning, klockan är snart 1, jag måste städa rummet - det steker!!!!!!!!!


Men jag kan iaf trösta mig med att jag åker till bergsjö idag! Och att det är kalas =D
Hoppas dom har glutenfritt.........!

Helgen har varit lugn och behövlig - och mysig! Malin kom till mig igår =) Båda två somnade till filmen vi satte igång, sen vaknade jag av att malin sa att hon skulle gå till bussen :O
Haha, jag var heelt död!
Jag hade även en intervju, som fortfarande är hemlig - men ni får veta vad det var om snart! =D (jag hoppas att den gick bra)
På morgonen/dagen var jag med e1 och tittade på pirates 2 - mycket behövligt!!!! =) Vi tittade på den på engelska :D
Yeah yeah,

                    (gammal bild, men ja gillar´n!)

Igår när jag och maaaaolin var ute på stan träffade jag en gammal klasskompis, Olle :) Det var trevligt!
Men gud vad jag saknar den gamla SP07B nu!!!!!!! :| Helt sjuuuukt vilken bra klass det var, och det vet jag att alla innerst inne tycker!


    Sp07B </3                  <3<3<3<3<3<3<3<3<3!!!!!



Over and out!

Kommentarer
Postat av: Fia

den klassen var inte att leka med ^^ SP07B <3

2008-10-19 @ 23:21:22
URL: http://petterssonfia.blogg.se/
Postat av: Emelie

näe verkligen inte, saknar den somfaaaan! :(<3

2008-10-20 @ 22:40:33
URL: http://mynameismli.blogg.se/
Postat av: erica

Jag saknar också den klassen! <3

2008-10-28 @ 14:33:21
URL: http://ericasorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0