emelie is back in business!

Hejsan, nu var det ett tag sen jag bloggade.
Men jag har helt enkelt inte haft tid, hör ni? Jag, Emelie, har inte haft TID.
För JAG har haft saker att göra hela tiden!!! Okej, nu lät det som om jag vore världens nobody med nothing to do.
Ursäkta min svengelska, men det är lika bra att börja putsa sin engelska - om man ska vara utbytesstudent ett år ;)

Dock vet jag ej om allt kommer att gå igenom, men det hoppas och vill jag verkligen! För isåfall kommer ni läsare självklart att få följa mig till USA eller England ( vet inte vad det blir än ). Hur den riktiga storstaden är, hur den feta lönnsirapen verkligen smakar, och hur cheerleadingklackarna på highschool fungerar. Fatta coolt ändå!! Det är en otrolig möjlighet, så de som har den ekonomiska möjligheten osv, ÅK!!!
Tips på sidor ni kan kika in är ; www.rotarystudent.se , www.sts.se

Lite senare i veckan ( typ imorgon eller nå ) tänkte jag lägga upp en lista på saker som jag stör mig på hos killar, som killar TROR att vi tjejer tänder på - men i själva verket hatar!......
Så håll utkik i min blogg nu, för nu är jag på G igen! ;)

Men sålänge ;

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0