fredag, alltid lika skönt!

Fredaaaaag!

Jag känner att mina rubriker på fredagar börjar bli likadana nu... Men så skare inte vara, det räcker med att jag skriver Over and out! i slutet av alla mina inlägg.
Men det är ju faktiskt lite mysigt med vanor också, tillexempel när man var liten, på lördagarna!
Då när man hade ätit tacos till middag, så åkte man ner på godisgruvan med mamma och köpte godis, jag och min syster jonna fick alltid köpa för 20kr var. Jag minns också att det fanns en hylla med massa godisleksaker som oftast var dyrare än 20kr - så ibland hoppade man över godiset, och köpte en leksak xD hahahaha

Nåja, listan om killar-som-är-störiga-fast-dom-inte-vet-om-det kommer nog på söndag! Så håll utkik!

Nu ska jag och malin göra nåt...................................................i bergsjö..........................................oj, det går ju bra...................................neee, för alla är borta.......................................:'(..........................................


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0