jag är glaaaaaaaaaad :D

Hallåååå allihopa! =D

Idag är jag glad för en massa saker!
- Jag var till sjukhuset idag och tog en massa prover, och dom sa att jag får äta VANLIG mat nu ett tag, WIIIIE! :D
- Jag har inte ont i halsen (än sålänge)
- Jag har tränat bodypump :D<3
- Jag har fått DVDn till passet så att jag kan träna själv när jag vill!
- Inga läxor eller prov!
- Jag och mamma var på stan idag å handlade lite nödvändigt till mig ^^
Ja, ni ser - det ruullllaaaar!!!

Men jag är ju så förbaskat klantig också(!!!!!!!!) (va mycke utropstecken jag gör......!!!!) haha.
Aja, jag har iaf tappat bort typ allt mitt smink som jag använder, det dyraste SÅKLART - och dessutom min Paris Hilton parfym, jag blir så less på mig själv.....!
Jag har verkligen letat ÖVERALLT, vart fan kan den ha tagit vägen?!
Det borde finnas typ larm på alla saker man har så att man kan ringa efter dom eller nå. Jag har hört att det finns en gubbe man kan ringa om man har tappat bort saker, också säger han vart dom är - fast jag vet inte om jag tror på´t faktiskt...

Joel ville att jag skulle lägga ut en bild på honom, så här är Joel´s dagens outfit mina damer och herrar!! :



  Varsågod classmate! =D

Glasögon : Hugo Boss
T-shirt : Nelly.se (väldigt snygg tycker jag då)
Chinos : Blueprint


Over and out!

Kommentarer
Postat av: emma

mer joels outfit åt folket! ;)

2008-10-24 @ 23:36:01
URL: http://emmaafernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0