Patrik 1.5!

Okej, om jag säger såhär....

JAG HAR INGEN MOBIL FÖR JAG GLÖMDE DEN HOS ERICA I SUNDSVALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :|:|:|

Ingen vet hur jag ens har överlevt denna misär, men den är hos mig imorgon tack och lov!
Vid såna här tillfällen, då man mist det man verkligen älskar (jaa, jag älskar min mobil!) det är då man förstår hur mycket den betyder för en!
Men annars vare en trevlig vistelse i sundsvall! :)

Idag var jag å e1 på bio, Patrik 1.5 - asbra var den!
Men emelie är lite känslig mot homosexuella, för att citera henne : "Asså jag har inget emot homosexuella e, men jag tycker att det är äckligt när dom håller på!"

Haha!
Själv så bryr jag mig faktiskt inte! =) Hursomhelst så var filmen grym, och jag gillar såna där "lätta" filmer där det för det mesta bara är liksom roligt å bra! Såklart kom det lite sorgliga scener också, men den är inte som Titanic precis, och precis en sån film som Patrik 1.5 behövde jag nu!

Och en sak till, biopopcorn!!! <33333333 MUMS

Btw, idag var den FÖRSTA lediga dagen på, jaaaa, säkert en vecka om inte mer :S INGET PLUGG!!
Så jädra behövligt. Shit...

Nu ska jag faktiskt sova, duktigt av mig att komma i säng innan 12! Sen om man somnar det är en annan sak....haha!

Ååååh förresten! Vi körde bodypump bl.a. idag på idrotten - fyfaaasen va kul det är alltså!! =D Jag var fan som alapapaljan (?) ni vet han hackspetten på julafton xD haha. Vecka 48 ska jag hålla i en egen lektion, gissa vad det blir?!
BODYPUMP!!! :D

                      None                            


Over and out!

Kommentarer
Postat av: emma

I´ll be there! ;)

2008-10-17 @ 19:08:08
URL: http://emmaafernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0