söndag....

Ååååh vad jag älskar kinamat!!

Idag, efter mycket om och men drog jag, emelie och malin på kina och åt! =D
Jag tog, som vanligt, kyckling med champinjoner och bambuskott utan paprika!
Alltid lika gott!

Sedan drog malin hem tä bächö, och julia kom och vi drog till emelie och kollade på gamla filmer xD

haha, fan va ful man va! Jag gillar min och emelies idé att göra en reklamfilm för Statoil, haha!

"Statoooiiil, mmmhmmmmm, yeaaahh-aahhh - de´ du behöver, när du behöver deeeee"
HAHA xD
Det är roligare när man ser det.... Vi fick oss några skratt iallafall!
Nu är jag hemma och äter godis som jag inte åt upp igår ^^
Göttttttt dääää!


Jag är ju bara dryg nu, såååååoooo....

Förresten! Imorgon har jag handledarkurs på wadéns körskola! Sedan, om några veckor, får jag börja övningsköra!! :D:D:D
Jag vet att jag är efter, men det är bara för att jag fyller i december...Kan ju vara det sämsta som finns. Helt klart.
Imorgon börjar jag 9 och slutar 11.10, skön måndag!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0