kan man bli mer pinsam?

Halli-hallå!
Nu är jag äntligen hemma hos pappa i stan efter lite jobb och lite träning i bergsjö...
Å idag var det faktiskt riktigt tungt pass bodypump! Det känns verkligen i kroppen att man har gjort någonting, och att man imorgon kommer ha så ont så man kommer se ut som en vandrande pinne typ. Fast det är bra med träningsvärk tycker jag, annars känns det bara onödigt att man tränar på nå vis...
Och ännu roligare äre när man höjer vikterna på stången - och lyckas! =D

Jag har äntligen hittat min "grej"  - bodypump! <3
För att inte tala om MUSIKEN på passen! Så jävla grymma (vissa av dom), man blir så sjuuukt peppad av musiken, alla i gruppen står och suckar typ, medans jag står å flinar mig genom hela uppvärmningen, oftast.
Sjukt kul iaf!
      



Aja, nu till någonting liiite tråkigare, bara liiiite ;
Nämligen skolan...
Vi har tre (?) inlämningar och tre prov/läxförhör.
Det är inte lätt att vara samhällsvetare alltid...

Men idag var vi på rättegång med klassen, och jag kan ju säga att det är typ 2942412590 gånger roligare/intressantare än en mattelektion...
Och SÅKLART, så går försvarsadvokaten förbi mig och några i min klass och frågar :
- Är ni åhörare?
Jag, - Näe, vi är publik! (Yes! Jag svarade rätt)
Han, - Hahaha! Ja men det är ju samma sak...
Jag, - Jaha (skäms somfan för att jag trodde jag svarade bra, och egentligen är jag inte sådär dum som han nu tror och kommer alltid att tro i typ tusen år framåt, eller till jordens undergång)
Han, - Vilket mål ska ni titta på?
Jag, - Jag vet inte...eheheee....det börjar iallafall halv 2! (försökte kontra lite eftersom jag var så korkad nyss)
Han, - Jaha, men då är ni i sal 1 tillsammans med mig!
Jag, - hehehe....okej! (dra nurå så att jag slipper säga nå mer korkat!)

Herregud alltså. Försökte man göra bra intryck genom att svara trevligt, och det som slank ur min dumma mun var typ något som Edvin i Full Frys skulle kunna vräka ur sig. Hur dum får man vara?!
Jaja, jag får hoppas att han är gammal nog så att han glömmer bort det fort...

Det får vara allt för idag, som tur är - haha!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0