flugor är.......sämst?

 Jag måste bara......
FAN VA JAG HATAR FLUGOR!!!!!!!!!!!!!!!!!! Här är anledningarna ;

  1.  Dom flyger omkring och surrar, jätteirriterande!

  2.  När dom sätter sig på ens arm(den gjorde de nu när jag skrev de, asså våran "radhus/lägenhetsfluga), och kittlar en så in i norden! Man blir ju så jävla less.

  3.  Dom surrar en i örat, speciellt på morgonen då man bara vill sjunka genom jorden om någon väcker en före väckarklockan.

  4.  Flugorna verkar aldrig ha typ något slags säsongsstopp? Eller, dom verkar inte gå i ide? Som alla andra NORMALA kryp gör (nästan). Också irriterande, man blir liksom aldrig av med dom.

  5.  Dom går inte att döda(!!!!!!), det är nästan det störigaste. Man försöker å försöker flera gånger om, men näe. Dom lever iallafall. Förutom vissa, som är typ halvt döda/gamla.

  6.  Dom sprider fett många bakterier, så fort de sätter sig på ens arm, eller typ ens mat som dom alltid gör(!!!), iallafall så sprider dom bakterier varenda gång. Jag vet inga siffror på detta, men http://www.google.se/ finns ju alltid som en liten hjälp om man nu skulle vilja veta.



 HATA DOM!

Det finns nog inte så mycket mer att säga om flugor, men jag tror nog att jag får samtycke av 99.9% av all världens befolkning.


Eller som Emil, http://www.hurmycketfritidsomhelst.blogg.se/ (varsågod Emil för att jag gjorde reklam för din blogg!!!) skulle uttrycka sig om just flugor ; 

"Det är väl typ bara en svart prick med vingar?" Ja, och det är just precis vad det är. HÖRRNI FLUGOR! NI ÄR INTE VÄRDA NÅGONTING! MOUHAHAHAHAHAHAHAHAHA (evil-laugh som typ Doktor Mugg eller någon annan ond person).








    Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0