killar så som vi inte vill ha dom...

  • Killar som "börnar" med sina epa-traktorer på stan en lördagskväll, dom tror att dom är coola när dom hänger ut ansiktet genom rutan och pekar finger - och sedan brummar iväg och gör stora rökmoln efter sig, och svarta streck på vägen. Ascooolt, verkligen!
  • När killarna leker vaxdockor, och då menar jag när de använder alldeles för mycket vax i sitt hår (typ daxvax) - och det ser bara fjortis, billigt, äckligt och fett ut.
  • När killarna har utsvängda jeans, som helst ska vara lite använda - med "snusring" i fickan och med fransar nere vid fötterna som visar att jeansen är väl använda och utnötta. Jättesexigt.
  • När killar snusar baksnus, det luktar vidrigt, ni får dålig andedräkt, och ni får så jäääävla fula tänder så man vill bara bli tandläkare för en sekund och pilla dit lite fräschare tänder på er.
  • När ni killar har för mycket parfym på er, speciellt när det är parfymer som Axe. Hallå, slutade man inte med det när man gick i typ....trean-fyran?
  • Killar som kör volvo, jag har inget emot de killar som kör volvo MED stil - men dom som kör med sina volvos med flames och dunkdunk - helst med några 94or i baksätet. TÖNTAR! Vi "normala" tänder inte på när ni "börnar" med era nedslitna däck!!! Det låter bara förjävla högt, och det är töntigt. Jag förstår att ni har 94or där bak...
  • Killar som säger fitta eller hora i varannan mening, det är inte coolt. Bara respektlöst och dagisaktigt på nå vis.
  • Killar som leker invandrare fast ni egentligen är vanliga svenssons. "Fett coolish yaooooo" osv, åååh det rinner i mina trosor när ni säger sådär! NI ÄR MINA OCH ALLA ANDRA TJEJERS IDOLER!
  • Killar som har för mycket häng, hur tänker ni egentligen? Inte nog med att ni ser förjävliga ut, ni har fula kalsonger också!!!! Plus att det ser ut som om ni har skitit på er när ni går/springer till bussen. Det ultimata är ju när de killar som har häng ner till Skåne har vita kallingar med typ en svettfläck på. Fyfan, jag spyr nästan nu när jag skriver det. Tycker ni att övriga samhället ska få lida?! Förresten, ni hade samma kalsonger igår när man såg er på stan.
  • Killar som tränar för mycket gym, okej det är assexigt med killar som har muskler - men när det börjar gå så långt att axlarna putar ut 20 meter så är det inte snyggt! Ett tips, träna övriga kroppen också, inte bara armarna...
  • Kines-killar som bleker håret. Finns nog inget fulare! Kineser=svarthåriga=punkt slut. Brunt på sin höjd.
  • Killar med bombarjackor, behöver jag säga något mer?
  • EMO-killar. Jag tror ordet (är det ens ett ord?) EMO talar för sig självt.
  • Killar med piercing i hakan (ni fattar va jag menar), fjortisfjortisfjortiiiiiis! Fultfultfuuult!!
  • Killar som skryter om deras snopplängder - jag hajar helt enkelt inte intresset av att prata om det ens. Det är så jävla ocoolt som det kan bli. Vi tjejer (jag tror jag kan säga alla), hatar killar som skryter om deras kukar. Ursäkta ordvalet.
  • Killar som skryter överhuvudtaget! "Min pappa äger blablabla", "Jag har bara björn borg kalsonger för dom är skönast (och dyrast fast det säger jag inte högt utan det tänker jag)" Jahaaa. Då vet vi liksom. Skryt om ni har någonting coolt att skryta om! Typ om ni har varit till rymden, eller att det var ni som uppfann klockan eller nå.


Jag tror nog det var allt för denna gång, hoppas att ni killar som läser detta och känner er berörda bättrar er. Annars läre ni ju inte få något i detta liv. Eller jo, kanske någon fjortis 94-95a som inte vet bättre.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Emelie s

haha, håller med på allt! Skit-kul att läsa ;)

2008-10-06 @ 13:41:35
URL: http://emeliestromgren.blogg.se/
Postat av: emma

haha, den här listan var ju klockren! ;)

2008-10-06 @ 15:32:44
URL: http://emmaafernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0