längsta hålet!

Tjabbatjena mittbena! (som förövrigt är mode nu, är det bara jag som verkligen INTE passar i mittbena?!)

Iallafall, dagen, eller ska jag säga gryningen(?) började med ledarskap. Seg lärare, sega lektioner och en seg Emelie. Behöver jag säga att lektionen blev/var seg?
Sedan hade vi engelska, det är ju faktiskt nästan mitt favoritämne nu - för vi har en grym lärare! =D
Men efter det, 11.10, hade vi hål till tyskan som var klockan 15.00 - ja. Det är typ 4 timmar - en stockholmsresa!! Sjukt länge... Men det vare nästan värt, för det var lärare från Tyskland på lektionen så det blev inget pluggande, skönt och väldigt givande. Men guuud vad nervös man blir när man ska prata med dom. Var det habe eller has? Vad hette skola nu igen? De enklaste orden glömde man, men det var tur att de kunde prata engelska också!

Ja, och vad gör jag nu då?
- Jag har just ätit mat, lövbiff och pommes frites och café de Paris-sås. muuuummaaa!!
Vad ska jag göra sen då?
- Naaaeee men vadååoo (som Henke Larsson jämt säger i början av alla meningar) jag ska väl inte göra något speciellt, slappa!



                       
 



Over and out!

Kommentarer
Postat av: emma

fasen kaar, äru naken bakom ljusen va?! ;)



sånt här får inte förekomma på bloggar, haha!

2008-10-07 @ 23:24:24
URL: http://emmaafernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0