fredag på gott och ont...

Hallåå där!
Ännu en fredag, vilket betyder helg, vilket betyder SKÖNT! =)

Dagen började med skola as usual, började 9 idag, så lite sovmorron fick man! Dagen gick fort, och efter skolan for jag till Erica som inte var hemma....Efter ett tag dök hon upp hemma hos min pappa iaf, vi stack hem till henne å snacka lite.
Det var jättemysigt, för det var så längesen :(<3 Men det är alltid lika kul att vara med dig<3

Sedan vid 6 mötte jag upp bergsjöfamiljen (mamma, henke(mammas man), jonna hannes(mina syskon)) utanför kinarestaurangen Ming. GUUUUD vad gott det var med det jag alltid beställer - kyckling med champinjoner och bambuskott, utan paprika ;) MUMS!
Sen blev det efterrätt, friterade bananer och glass <3333333333333333!! Efterlängtat mysigt och supergott! :)






Just nu sitter jag här, en fredagkväll liksom. Skulle egentligen va inne i stan med erica m.fl. men det skulle bli så sent med tanke på att bussarna till bergsjö går som dom gör... Så ringde jag Malin som bor här i bergsjö, men hon skulle till Älgered - kul! Alla gör ju någonting på en fredag liksom, vem blir då över till mig ? :|
Så nu sitter jag här helt sysslolös... Skulle ju ha passat på att städa mitt rum, men det tänker jag inte göra!!!
Hoppas ni får en bra helg :)





Over and out!

Kommentarer
Postat av: erica

du skulle ha stannat här!

2008-09-26 @ 21:02:48
URL: http://ericasorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0