HEEELG!

Tjenare!

ÄNTLIGEN FREDAG, OCH ÄNTLIGEN HEEELG!
Känns otroligt skönt och efterlängtat faktiskt. Och det som gör helgen ännu skönare, är att min väska var tom av skolböcker när jag gick hem - alltså inget plugg! Kan inte bli bättre =)

Efter skolan åkte jag ner på stan och mötte upp mamma, vi kikade runt litegrann på rean inne på gina tricot, sen gick vi på Jambo och fikade =)
Det som är bra, är att Jambo har glutenfritt bröd! Så bara för att man är glutenallergiker betyder inte det att man inte kan fika på stan - tvärtom! McDonald´s har faktiskt också glutenfritt.... Det visste jag faktiskt inte!

Idag gick vi till halv 4 (!!), rätt så långtråkigt att gå så länge i skolan på en fredag - speciellt när man ser alla andra gå med deras ytterkläder mot utgången, samtidigt som de pratar om vad dom ska göra ihelgen.
Då känner man sig verkligen fängslad! Som om man aldrig kommer ut därifrån... Men desto skönare sen när dagen är slut - det gäller att tänka positivt!

Nu sitter jag bara och väntar på att Malin och Emelie (e1) ska komma hit, e1 ska ta med sig popcorn från bion också ska vi titta på film - myyyys! =D

Vi hörs senare, hoppas ni får en bra helg! :)


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0