Lördag, en festdag för de flesta...

Hej hallå!

Idag är det LÖÖÖRDAAAG! Vilket innebär fest eller nå annat kul för de flesta, för mig (idag) innebär det chilla, ta det lugnt och slappa.
Första lördagen på väldigt länge som jag inte har ett dugg inplanerat! Otroligt, men skönt också på nå vis :)
Imorse spelade jag lite guitar hero, gick förvånansvärt bra - har börjat på expert nu ;)
Kände att jag måsta skryta lite om de, höhö.
Igår var jag med Selma, vilket var mycket trevligt somvanligt :)<3 Vi tittade på Step up 2 och åt godis, muuums! Jag lovar er att jag seriöst har sett den där filmen 15 gånger - men den är lika bra än!
Lika pirates of the caribbean -triologin, fortfarande vääärldsbäst!
Sånt är ganska fascinerande tycker jag, att man kan vara heelt besatt av en film och se den om och om igen, förra sommaren såg jag pirates 2 typ 3-4 gånger om dagen i tre veckor xD (och ja, jag kan replikerna utantill än).

Menmen nog om min nörd-sida nu.
Vad ska ni göra en dag som denna? :)

Just nu sitter jag här vid datorn, den stationära (och jag bloggar ändå!) - jag kanske har blivit bättre bara sådär pooofff över en natt, och vill blogga hela tiden nu! wiho
Jag känner mig nostalgisk, för jag lyssnar på EMINEM. Han var min största idol när jag var yngre, typ 12 år eller nå.
Han är grym faktiskt!

Nu ska jag göra mig iordning, för sen ska jag till Erica på hennes jobb å göra henne sällskap å spela kort :)
Det är det enda inplanerade för idag. Justja, jag har godis kvar från igår - glädje!! :D

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0