Måndag måndag måndag...

Också var det Måndag igen... Pest och pina för de flesta - men inte för mig!
För idag gick jag från 09.10-11.10, vi hade matte och sen rättskunskap. Så det var både en bra lektion och en dålig (kan man säga dålig? Näe, den var tråkig för det var matte...)
Nu irrar jag... Anledningen är väl för att det är måndag, och jag har jobbat på gymmet, och jag har nästan just har tränat ett pass bodypump. Då blir man schlutt i kroppen kan ja löva!

Jag slutade somsagt 11.10, men kom inte ifrån skolan förrän halv 1. Anledningen till de var för att jag snabbt kastade i mig mat  - och sedan skulle jag på ett samtal... Så jag tog halv 2 bussen till bergsjö, och på den klev malin och jossan på =)
Inte för att det var så mycket till sällskap, för alla tre satt efter ett tag med sina headset i och lyssnade på musik - haha!
Tänk om folk skulle sett oss göra det... Liksom, tre brudar på bussen som sitter med varann och allt de säger är typ "Hej" och "hejdå, vi hörs!". Höhö

Förresten, det var lite kul... För idag på skolan fick jag flera kommentarer efter mig : - Emelie! Jag såg dig på tv igår ja!
Eller, : - Emelie! Du var med på hål i väggen igår du! Jag fick tillochmed sms av min moster :p osv osv.. Jag kunde inte ens se programmet själv, för vi har inte den kanalen - TRODDE jag. Tills Jonna (min syster) kommer och häver igång boxern, lagomt till eftertexterna kom... Jaja, jag är med om några söndagar igen ändå så det gör nog inget...

Nu blev klockan alldeles för sent...Jag som ska duscha och sova innan klockan blir morgon! Jag börjar nämligen 9 och slutar 4... Som en slags komplettering till dagens schema känns det som...

Näe, nu orkar jag inte skriva längre. Vi hörs imorgon!




 Jag och Malin igår ;) <3


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0