min helg i text

Tjena tjena!

Hoppas alla ni har haft en bra helg! Det har nämligen jag haft.
Det började med att jag var med Emelie och Malin i fredags, vi svullade popcorn så vi spydde nästan! Men väldigt gott var det. (Som jag har skrivit förr, jag lyckas alltid äta för mycket - bara för att det är så gott)
Sedan på lördagen åkte jag och Malin till bergsjö, Julia hoppade på efter vägen för hon skulle sova över hos mig. Trevligt trevligt. Vi åt en väldigt god tacosoppa som min mamma gjorde, och vi bakade bröd till med fetaost, oliver och soltorkade tomater i - dom vart jättegoda! Även mina glutenfria faktiskt...

Vi bestämde sedan oss för att gå ner på "byn" och handla oss lite godis till kvällen, sedan gick vi alla tre hem till mig och såg på Lilja 4-ever. Vilken otroligt tragisk film!!
Man trodde att allt skulle bli bra, som i alla amerikanska filmer - men nej.
VARNING! Läs inte detta som kommer nedanför om ni vill se filmen någongång!


 Hon dog(!!!!) Ja, så vi alla satt där som statyer och bara kollade på varann och sa : VA!?
Sedan låg vi och snackade om....näe, det ska vi inte gå in på =) höhö.

Idag klev Julia (som vanligt) upp med tuppen, enligt mig. Halv 10 var vi uppe typ och skulle käka frulle.
Sedan vid 1 kom Malin och åt lunch (soppan från dagen innan), då hade Julia redan åkt hem...
Och just nu sitter vi hos malin och chillar =D

Det var min helg, hoppas ni har haft det lika bra!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0