Välkommen hösten!

Hej igen!
Maten (falukorven) var som väntat jättegod!! Så nu står man sig ett väldigt bra tag, tror tillochmed att jag åt lite för mycket - som vanligt :|
Är det bara jag som inte kan hejda mig själv då det serveras god mat? Såsom tacos, falukorv i ugn, lasagne m.m.
Åååh vad jag älskar mat, nu när jag pratar om det. Herregud, mat är min passion!

Just nu sitter jag vid datorn, och ska snart peppa mig själv att jag ska plugga färdigt det sista - engelskan... Efter det tänkte jag kanske ge mig ut på en härlig nästan-höst-promenad med mp3, halsduk och vantar.
Det är mysigt med hösten ändå, när det börjar bli kyligt ute, och när det blir "rökmoln" då man andas ut - mysigt! Och när man kan sitta inne efter en dag ute, och dricka en varm kopp choklad - åååh, det finns inget bättre!

Förresten, klicka gärna på mina reklamannonser är ni snälla! =)

Undra om man ska ta sig ett parti Guitar Hero III ? ;)


 Höst = mössa! SVEA mössan är en mössa jag bara älskar!

Näe, jag känner mig faktiskt redo för en kall och mysig höst nu! :)

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Petra

Varsågod! Nu har jag tryckt på din reklam! :)

2008-09-18 @ 13:37:46
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0