Ny header!

Hej!
Som ni ser har jag nu skaffat mig en hel del reklam i min blogg, men det påverkar ju ingenting - bara det att man kan tjäna på att ha blogg, som jag nu tänkte pröva mig på =)
    


Vad tycker ni om min nya header förresten? Slängde ihop den igår som hastigast, inte världens bästa men bättre än den förra! :) Det kommer snart en ny och fräsch design!!

 Min nya header, för tillfället.


Idag var jag i skolan, och jädrar vad mycket man missar! Så fort man är borta i en dag, en ynka dag (!) så har man missat nästan mer än vad man klarar av att göra.
* Engelska, bokrecension
* Tyska, glosor och grammatik
* Svenska, läsa igenom nå papper
* Rättskunskap, stifta en ny egen lag

Ni ser, sjukt mycket på en dag!!
Jag har faktiskt varit duktig och gjort min tyskaläxa, samt min svenskaläxa - duktigt Emelie!

Ibland får man skrivtorka, man vet inte alls vad man ska skriva om... Därför är jag mycket tacksam om ni kunde komma med någon idé eller så! :)

En sak jag kan ta upp här och nu, är alla dessa kanadensare och allt vad dom nu är. Jag är helt seriös när jag säger att 3 stycken om dagen addar mig på msn!
Frågan är ju, hur får de min msn allihopa?! Och alla skriver samma sak ; "Hi giiiirl you are hot! What r u doin?"
Helt sjukt irriterande, och jag sitter här helt oförstående och undrar hur fan alla får min msn!?
Finns det någon sida där jag hemligt är med, och min msn står på första-sidan som på en löpsedel? Detta är en gåta för mig... Men nu tackar jag nej till alla som addar mig, eller så blockar jag dom.

Näe, nu sitter jag och väntar ivrigt på att maten ska bli klar - pappas falukorv i ugn, mums! Den är verkligen alltid lika god.

Over and out! (sålänge)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0