fler läsare = gladare MLi! =D

Hejsan allihopa!
Åh vad roligt det blev att blogga helt plötsligt (!!!!!), jag får nämligen fler och fler läsare per dag - vilket förstås är superkul!

Jag kom nästan just hem från Bergsjö, där jag har tränat lite bodypump. Det var jätteskönt att genomföra ännu ett pass kände jag! För er som inte vet vad bodypump är (av någon jävligt konstig anledning), så är det typ "skivstångsgympa" - som gamlingarna säger. Dom har ett nytt program nu som är superbra, 68an tror jag den heter. En sak slog mig, när nästa program kommer - heter den 69an då? Hehe, isåfall - stackars ledaren på passet ba: - Ja hej allesammans! Idag ska vi köra 69an, para ihop er två och två...
Haha! Tanken var rolig iaf.

Idag på idrotten fick vi välja på att göra coopertest(fyfan!) eller orientering, så jag och Thea valde att orientera i slingan. Vi fick en karta och sen bar det iväg...
Vi trodde att vi gick på rätt stig, så vi letade upp kontrollerna och gick efter kartans beskrivning. Efter typ 20 minuters letande på nästan samma ställe - bestämde vi oss för att ge upp.
Men DÅ fick Thea upp ett ljus! Vi hade ju tagit fel stig, vi missade den andra STORA stigen xD Lite pinsamt... Så alla andra i klassen hann typ 2-3 banor, medans vi hann 1 bana. Haha! Menmen, idrottslärarna fick sig iaf ett gott skratt - och vi hittade ju trotsallt stora kantareller....

Så det har varit en rätt så slapp skoldag... Men värre framåt eftermiddagen då jag skulle hinna med att åka till bergsjö, slänga i mig lite fil innan träningen, byta om för att sedan gå ner till gymmet - på 50 min!!
Som tur var kom Malin efter ett tag på sin moped, och hämtade upp mig efter vägen - tack! Vi körde ett hårt pass, och svettiga som vi var sedan åkte var och en hem till sig för att duscha m.m.
Jag lovade Malin att jag skulle följa med till Sara och Petzon: Jag, - Jaa men jag hinner ju lätt äta och duscha och packa ihop mina grejer på 40 min, hämta mig sen du! :)
Det visade sig när jag kom hem att, GAAAAAAH! 40 min?! Vafan tänker jag med!? Jag kommer aldrig hinna!!!! osv.osv...
Jag fick kasta i mig maten, duscha fort somfaaaan (som killar typ, då fattar ni hur snabbt det gick), skynda mig på med kläder och fixa mig lite - och sen plingade det på dörren. Puuuh, jag hann!

Men innan vi åkte iväg ställde jag mig ute och bara andades, haha.
Åh, justja! När jag kom hem till pappa i Hudik så gjorde jag iordning en varm kopp choklad med grädde i - det var gott!



                               

Det var min dag, hoppas eran har varit lika bra - fast med mindre jäkt och klantigheter =)




Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0