long time, no seeing...

En månad sen jag skrev sist - mycket har hänt på den tiden...
  • Jag har fått ett extrajobb på McDonald´s i Hudik - så kom å ät bara ;)
  • Jag har varit tillsammans med Joel i 4 månader, snart 5!
  • Jag har övningskört för första gången i mitt liv, och det var andra gången jag körde idag - alldeles nyss! =D
  • Jag och min familj och en till familj som vi känner har bokat utlandsresa i September - två veckor i Thailand!! =D
  • Jag ska få vaccination mot min gräspollen-allergi nästa vecka! Behandlingen kommer att pågå varje dag i 3 år dock, men jag klagar icke!
  • Mina närmaste kompisar + min pojkvän har fyllt 18!
  • Joel har tagit körkort och skaffat sig en kärra - gissa om vi åker i den ofta? ;)
  • Jag har insett, ännu en gång, att det verkligen SUGER att fylla så sent - December i love you!....skämt åsido..

m.m!

Det flyter på rätt bra i mitt liv just nu, fast skolan tar ju kål på en! Tur att det är påsklov snart... Då tänker jag bara soooova och ta det lugnt, samla krafter åt det sista i skolan - det är faktiskt bara typ 10 veckor kvar, och nästan ingen vecka är hel! Hur skönt låter inte det?!

Från det ena till det andra, våran TV i HUDIKSVALL fungerar inte - inga kanaler, bara myrornas krig! Okej om det hade varit i Bergsjö liksom, där är det ju nästan meningen att det ska krångla lite med tekniska saker, men hallå, mitt i stan?! Vad är problemet? Jo, dom byter från analog TV till Digital TV - det skulle ta från 11.00 idag till 19.00, klockan är nu 20.50 och det är inte ett dugg bättre - plus att det började bli störningar för 3 dagar sen! :S
Jag kände att det var någonting för er att läsa om ^^

Nu ska jag bannemej göra nå vettigt, kanske läsa mina mejl? höhö

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0