hallloooojj!!!

Hej allihopa!

Jag vet inte om jag har tabbat mig, eller om det var en bra investering - men jag har på något vis lyckats beställa hem en almanacka för 363 kr!!!!!!!

Det är inte en vanlig almanacka heller, utan på framsidan är det en bild på mig där det står ;

MynameisMLI
2009

med klarblå text! haha, värsta egocentriskt, och dyrt, och onödigt(!)
Jag har ju redan en almanacka, två tillochmed!! Men jag försöker övertyga mig själv om att dom är för småa, och den här almanackan är ju trotsallt rätt så egen av sig!
Mamma blev lite less på mig, vilket jag förstår - men om 2-3 veckor är den min, haha!

Igår var Julia här, vi var ute å gick, lagade mat med mamma och henke - tacos! AAAASGOTT! Sen åt vi godis å såg på Melodifestivalen, E.M.D.s låt ägde ju enligt mig!!!
Sen såg vi When a Stranger calls, en skräckfilm - egentligen förstår jag inte hur man kan utsätta sig själv för att se på något sånt, men ändå måste man kolla klart när man väl har börjat. Det känns faktiskt bättre när man har en kudde framför ögonen!
Vi lyckades se hela, tittade sedan på Hot Chick, slutet på den - jag somnade och snarkade tydligen xD
Sen gick vi å la oss =) Jättemysig kväll!<3 Och efterlängtad!!

Imorgon blir det en kort dag , 9.00-11.00 -Denna vecka som kommer är vi halvt lediga på tisdag, och hellediga på onsdagen! Så det blir en lätt vecka - skönt!

Nu ska jag dammsuga mitt rum och tänka på min almanacka.........Den kanske är bra att ha ändå? xD

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0