tjolahopp!

Hej allihopa!

Måndag, ny vecka...Började med att sluta klockan 11 idag, sköna måndagar!
Förresten är det det enda som är skönt på mitt schema just nu...
Men men, man ska väl inte klaga - snart är jag utexaminerad ändå! (hybbe, men vafan!)

Idag ska jag träna bodypump i Bergsjö, jag måste ligga i nu - för jag ska bli instruktör till hösten! :D
Jag ser verkligen fram emot det, då jag verkligen ÄLSKAR Bodypump och att leda andra - den perfekta kombinationen alltså! Åååh jag längtar.......................

Ihelgen bjöd jag ut min kära pojkvän på Restaurang Ming i stan - jättemysigt var det! Dock har stället tappat lite stjärnor hos mig, för servicen är inte alls densamma som förr! Undra varför, det är ju jättegott där!.......
Sen hyrde vi Never Back Down - Cam Gigandet säger jag bara!!! Stackars Joel nu, haha.
Men han har ju sin Cameron Diaz iallafall........... ;) Skämt åsido..
Det var iaf uppskattat och jättemysigt, som planerat! :)<3

Nu ska jag göra nytta i min säng, nämligen sova en skvätt innan träningen!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0