tabbe.......igen

Hallååå!

Haha, den senaste tiden har varit en otroligt klantig tid om man heter Emelie - jag berättade ju för er om almanacks-incidenten, eller som Joel säger : - Skyll dig själv!
Egentligen är det väl sant, men vadå, tvångstankar har väl alla - eller?!

Iallafall, vi hade halvdag idag vilket innebär att vi slutade 12.00, skönt.
Jag,Emelie,Thea och Julia drog oss ner på stan och fikade på Dackås och sedan gick vi på stan - det var jättemysigt!!
Thea måsta hem och plugga (som jag egentligen också måste göra) så vi gick vidare på stan, närmare bestämt in på MQ. Vi var där ett tag och trånade efter alla SJUKT snygga killkläder de har där (!!!) - sen, håll i er nu!! HAHA
Jag fick en tvångstanke(?) och satte mig på rulltrappens stång, den där som man håller i ni vet, som rullar uppåt (tro inte att jag är dum nu när jag förklarade vad en ledstång var) iallafall, jag satte mig baklänges på den sträva saken, och nådde inte ner till golvet med fötterna när jag satt där - så jag åkte uppåt tillsammans med räcket!!!! HAHA
Jag fick panik och kom inte ner, det gick fort också - men till slut lyckades jag hoppa av, som tur var för jag skrek otroligt högt!

Tänk er synen, en tjej på 17 år med en stor röd dunjacka, sittandes på ledstången BAKLÄNGES, komma upp på övervåningen i butiken, med kassan till höger om en - hahahahahahaha!!!!

Gud vad vi skrattade! Jag fick mest en chock xD
Men jag mår bra nu - för jag har nämligen fått ett samtal....................egentligen  ska jag nog inte berätta det än, men jag bjuder på det, för jag ska på arbetsintervju på McDonald´s nästa Onsdag!!!! :D
Äntligen!!! Håll tummarna  för mig!! =)

Ikväll ska jag till min älskling i Lingarö, eftersom att vi är lediga imorgon - eller vi har Operation Dagsverke, jag och Joel ska städa i huset och på så vis tjäna 100 kr var som går till skolgång för barn i Uganda, superbra!

Det rullar på nuu!!! Förutom fördjupningsuppsatsen i Rättskunskap....Menmen, vill man bli jurist så.....!





Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0