bloggdesignare!!!!?

Någon som vill göra min bloggdesign?!
Jag är så less på den halvdanna designen nu.....okej, jag ska helt enkelt erkänna - jag kan inte designa bloggar, jag vet inte hur man gör!!!?

Iallafall så kom jag hem för drygt en timme sen, har varit hos Erica i Sundsvall från igår :) vi tittade på Let´s Dance-premiären, som Blondinbella förövrigt floppade helt totalt på enligt mig...Men jag kan inte säga att kvinnan är ful.......
Däremot var de mest oväntade rätt bra, nämligen Morgan och Samuelsson!

Sedan spelade vi Pictonary med Ericas pappa å Ulrika - jag och erica vann såklaaart! =D (jag ritade bäst av alla, ellerhur erica?! =D)
Och idag klev vi upp strax innan 10 och gjorde oss iordning och käka frukost, sedan gick vi ner till bussen som skulle ta oss till stan - men 15 meter ifrån hållplatsen så ser vi bussen åka förbi - DAMN IT!
Då gick vi ner till en annan hållplats och fick vänta ett tag...Vi kom ner på stan iallafall!
HAHA, Erica ramlade på vägen.........Måste bara säga det =D
Tack för igår och idag iallafall! :)<3

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 7 - för då ska jag på partyyyyyy för Emma Fernlund som fyllt 18 jäävla år! :D
Det blir twister-turnering m.m....Jag har en känsla av att det kan gå vägen för mig! Höhö..
Dock är jag förkyld, tack JOEL! Men det börjar bli lite bättre nu (peppar peppar ta i trä).

Ha en trevlig kväll allihopa, för det ska jag ha!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0