CV?!

Hejsan!
Long time, no writing...Sorry folk´s!

jag sitter här nu och ska försöka skriva ett CV, det är ju en hel värld med grejer man ska försöka få ner på helst ett A4....
nu lät det där som att jag har gjort otroligt mycket i mitt 17-åriga liv (haha!) men liksom...vad är viktigt, och vad är inte?!

Får nog ta hjälp av Henke (mammas man), som är svenska-lärare =)

Förresten, jag vet inte om vad jag har gett mig in på - men jag ska iallafall vara utan cs i en vecka!! :|
Jag och Joel har gjort en deal, han ska vara utan hans STÖRSTA (och då menar ja verkligen STÖRSTA) kärlek Coca Cola i en vecka, och jag utan mitt kära cs :(:(:(
Haha, vi får väl se vem som lägger sig först....Det ska inte bli jag iallafall, det har jag bestämt mig för!!

Idag är det Andra Avenyn, jag har inga läxor, jag kan ÄNTLIGEN träna Bodypump, och jag är superkär - kan det bli bättre?!
Det rullar på bra ändå, fastän det är i slutet av Januari och det är blötsnö ute...

haha, joel följde med mig och min syster jonna på bodypump igår - han var faktiskt riktigt duktig må jag säga! ;)

Nu ska jag ropa på Henke så att han får hjälpa mig!!



   (bild sen nyår, men den är fin!)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0