fääärrreee

Jag vaknade för två och en halv timme sen ungefär...Är det normalt?
Svar: ja.
Dels så var jag på en GRYM fest igår hos Emma och hennes kille - och dels så är jag förkyld...Så mixen av det blir ju att man sover forevahhh.

Hade skitkul iallafall, tack för att jag fick komma! :)

Jag ska skämma ut mig själv genom att erkänna det faktum att jag faktiskt har börjat spela cs igen..................Men jag är INTE lika seriös som förra gången jag var beroende......jag kan bli värre, men det ska jag se till att inte bli, för erat bästa haha!

Idag blir det en mjukisbrallor-dag framför TVn eller något annat vettigt. Annars brukar jag ju träna på söndagar, men det går inte nu när man låter som en tant som rökt i 30403865 år.

Dagens störiga sak :
Folk som inte harklar sig när dom pratar.
Otroligt störigt, man börjar harkla själv - i hopp om att personen ska harkla sig också, men icke!

En liten parentes bara... Ha en bra dag allihopa!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: emma

haha, det var bara så kul att du ville komma, och förressten, vi ska snart börja planera in nästa fest ;D

2009-01-28 @ 23:20:18
URL: http://emmaafernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0